~MainosAvain~

Seppo Weckman
seppo.weckman@formlek.fi
050 5549 149

Tätä esitystekniikkaa on alettu kutsumaan "SuperChatiksi", kun sitä on verrattu perinteiseen Chat-palveluun.

Muutamille esitys on tuonut mieleen asiakaskohtaisen webinaarin.

Etäesitys

Keskusteleva myynti on aitoa palvelua. Formlek on luonut esityssovellutuksen keskustelun tueksi

Esitys sopii niin etäesitykseen kuin myymälä- ja messuesityksiin sekä asiakastapaamisiin

Etäesityksessä keskusteluyhteys luodaan soittamalla ja esitystä voi seurata selaimella

Puhe on luontevin kommunikointi. Siinä välittyy enemmän tietoa ja paljon nopeammin kuin perinteisessä chat-palvelussa

Perinteisestä chat-palvelusta on helppo siirtyä etäesitykseen.

stemmain&&formlek

Etäpalvelu kun:

  • asiakas voi valita eri tuotteita tai palveluita
     
  • haluat verrata tuotteita tai palveluita
     
  • haluat vakuuttaa asiakkaan tilastoilla ja luotettavilla testituloksilla
     
  • sinulla on asiantuntijamyyntiä
     
  • opastat ja neuvot
     
  • haluat vieraan kielen tukea mm. kirjoituksin ja kuvin
     
  • käytät jo perinteistä chat-palvelua
     
  • sinulla on jälkimarkkinointia
     
  • asiakas tekee päätöksensä myöhemmin
     
  • annat tukea jälleenmyyjille
     

Enemmän kuin chat-palvelu

Chat-palvelu perustuu kirjoittamiseen ja on siten työläs ja hidas

Kirjoitus välittää tietoa asiakkaasta vain sanavalinnoilla ja lauserakenteilla sekä kirjoitusvirheillä

Keskustellen kaikki on helpompaa ja nopeaa. Näin huomaat herkemmin mitä asiakas haluaa

Chat on lähes aina upotettu palvelu.

Etäesitys on oma palvelu, joka ei tuo tietoturvariskejä sinun palvelimelle

Chat-palvelu rajoittuu yleensä tekstipohjaiseen tiedon välitykseen.

Etäesitys mahdollistaa kaiken, mitä voi verkossa esittää

Vuorovaikutteiset etäesityssivut voivat korvata kotisivutarpeen

Etäesitys kun sanat eivät riitä kertomaan

Silloin avuksi visualiset mahdollisuudet

Asiat ja termit jäävät paremmin mieleen nähtynä

Kuvat täydentävät aina esitystä, voit käyttää niistä kertomiseen laserosoitinta.

Tilastoilla vakuutat ja kerrot kehityksen suunnan

Videoilla tuot liikettä ja toden tuntua esitykseen

Animaatioilla pelkistät vaikeita asioita ja korostat tärkeitä

Vertailua on pidetty tärkeimpänä ominaisuutena.

Ostaminen on lähes aina valintojen tekemistä.

Vertailumahdollisuuksia avaamalla tuotteen tai palvelun rakenne ja ominaisuudet ymmärretään paremmin.

Tarkemmalla vertailulla päästään onnistuneeseen ostokseen.

Termien ymmärtäminen, miten ne oikeasti tarkoittavat.

Vertailussa ja valinnassa korostuu tunneäly, vaikuta siihen visuaalisesti.

Ex tempore -tiedon näyttöä arvostetaan

Vaikka olisit hyvin valmistaunut esitykseen, vastaan voi tulla tarve näyttää esityksen ulkopuolista tietoa.

Voit noutaa tiedon verkosta tai muista lähteistä, joihin sinulla on oikeudet.

Voivat olla mm. tekstiä ja kuvia kotisivuilta, esityksiä SlideShare-palvelusta, videoita YouTubesta, tilastoja tietokannoista, ...

Ruutuleike kuvakaappaustyökalulla tehtynä on hyvin pidetty ominaisuus

Mitä paremmin tunnet alasi verkkosisällön, sitä paremmin voit palvella asiakasta

MainosAvain-formaatin muut työkalut tukevat verkon sisällön tuntemista ja tuottamista

Erityisesti tiimeille

Etäesitys ja sen tekninen rakenne on suunniteltu tiimejä ajatellen

Lähtökohtana virtuaaliryhmien hallintaan ja muodostamiseen määritelty MainosAvain-formaatti

Sen ydin on yhteismarkkinointia, myyntiä ja usein myös yhteishankintaa

Jo yli sata vuotta sitten tehtiin yhteistyötä markkinoinnissa ja myynnissä sekä valmistuksessakin

Miksi me olemme palanneet verkkosivujen ja sosiaalisen median myötä toriaikakaudelle, 1800 luvulle?

MainosAvain-formaatti sovittaa sen nykyaikaan, tälle vuosituhannelle